”Ya Allah TERSENTUH Melihat Keprihatinan Permaisuri Johor Ini Ketika Melawat Mangsa Kebakaran Hospital Sultanah Aminah” ...

”Ya Allah TERSENTUH Melihat Keprihatinan Permaisuri Johor Ini”


#”Ya Allah TERSENTUH Melihat Keprihatinan Permaisuri Johor Ini” ...

#SHAH ALAM – Sudah menjadi seperti rutin harian, Permaisuri Johor, Raja Zarith Sofiah Sultan Idrish Shah berkenan mencemar duli melawat mangsa-mangsa yang terbabit dalam kejadian kebakaran di Hospital Sultanah Aminah (HSA).

#Sejak kejadian itu berlaku semalam, baginda tidak putus untuk hadir melawat mangsa, termasuklah pada hari ini, sikap prihatin baginda membuatkan rata-rata pelayar media sosial meluahkan rasa terharu dengan keprihatinan baginda.
#“Ya ALLAH, tersentuh melihat keperihatinan permaisuri dan keluarga diraja ini, didoakan semoga mereka segera sembuh, menjunjung kasih Tuanku,” tulis Syafiefie Rashid.
#Menurut Syahril A Kadir pula, dia memang ‘angkat tangan’ dengan baginda dan keluarga diraja Johor di atas keprihatinan yang mereka tunjukkan.
#“‘Salute’ kepada keluarga diraja Johor yang tak putus-putus mengambil berat daripada kejadian semalam sehingga ke hari ini,” tulisnya.
#Allysha Que Thaqif pula mendoakan agar baginda permaisuri diberikan kesihatan yang baik di atas keprihatin baginda terhadap rakyat.
#Dalam pada itu menurut, Norsyuhada Ali Othman pula dia begitu tersentuh hati melihat sikap keprihatinan baginda permaisuri.
image-1

image-2

#“Sayunya hati…,” tulisnya.
#Manakala menurut Rose Ana, dia turut menzahirkan rasa terharu di atas keprihatinan baginda.
#“Sungguh mulia hatinya memberi sokongan moral pada rakyat yang dilanda musibah semoga ALLAH bagi rahmat pada permaisuri Johor,” tulisnya.
#Sementara itu menurut Zaidi pula menyatakan baginda permaisuri dan keluarga kerabat diraja Johor merupakan lambang kebanggan negeri selatan itu.
#“Kami semua sayang kerabat sultan Johor, kami semua bangga menjadi rakyat Johor, semoga semuanya selamat hendaknya, ALLAH maha mengetahui,” tulisnya.

0 Response to "”Ya Allah TERSENTUH Melihat Keprihatinan Permaisuri Johor Ini Ketika Melawat Mangsa Kebakaran Hospital Sultanah Aminah” ..."

Post a Comment