AKHIRNYA Terbongkar!! Rakan Mangsa Tampil Dedah Cerita Sebenar KEjadian Pelajar Tingkatan 3 Jatuh Bangun...Segala Penipuan Terjawab..



#Seorang pelajar lelaki tingkatan tiga di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Presint 9 (2), di sini, maut selepas terjatuh dari tingkat tiga bangunan di sekolah berkenaan.

#Dalam kejadian kira-kira jam 9.40 pagi mangsa Azim Hakimi Abu Shuja, 15, dipercayai terjatuh ketika cuba mengambil beg rakan yang dibuang oleh rakan lain.

#Menurut sumber, mangsa dikatakan cuba membantu rakannya mengambil beg berkenaan.

#"Ketika melompat keluar, mangsa dikatakan gagal memgawal diri dan terjatuh dari tingkat tiga bangunan berkenaan," katanya.

#Mangsa disahkan meninggal dunia di tempat kejadian, mayat mangsa kemudian dibawa ke Hospital Putrajaya (HPj) untuk bedah siasat.

#Ketua Polis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner Rosly Hasan ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan.

 #Jenazah pelajar Tingkatan Tiga yang terjatuh dari tingkat tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Putrajaya Presint 9 (2), selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam, Presint 20

,# pada jam 5 petang tadi. Kira-kira 100 orang menghadiri pengebumian mangsa termasuk anggota keluarga, saudara-mara dan rakan sekolahnya. Terdahulu, jenazah Azim Hakimi dibawa ke Jabatan Forensik Hospital Putrajaya untuk dibedah siasat sebelum dimandi dan dikafankan di hospital berkenaan.

 #Jenazah kemudiannya dibawa ke surau berdekatan Tanah Perkuburan Islam, Presint 20 untuk disembahyangkan. Dalam tragedi kira-kira jam 9.40 pagi itu, mangsa difahamkan tidak dapat mengimbangi badan ketika cuba mengambil beg yang dikatakan tersangkut di belebas bangunan sekolah.

0 Response to "AKHIRNYA Terbongkar!! Rakan Mangsa Tampil Dedah Cerita Sebenar KEjadian Pelajar Tingkatan 3 Jatuh Bangun...Segala Penipuan Terjawab.."

Post a Comment