Aneh!!! Dua Mangsa Kemalangan Maut Miliki Pertanda Ajal Sama Sebelum Meninggal dunia...Allahuakbar



#Siapa sangka dua mangsa kemalanga maut yang melibatkan dua penunggang motorsikal berlainan memiliki pertanda ajal yang hampir sama.

#Mangsa lelaki yang dikenali sebagai Muhammad Asri Abdullah menaiki motorsikal RR ,sebelum kemalangan sempat memuat naik status yang mengulas tentang pertemuan jodoh dan ajal.

#“Jika berjodoh dengan manusia jemputlah datang ke kanduri nikah nanti,jika berjodoh dengan ajal jemputlah ke kanduri tahlil nanti”

#Sementara mangsa wanita Noor Izatie Bt Juhari yang menaiki motorsikal Dinamik di kenali dengan nama Izzaty johari, juga memuat naik status tentang kematian di laman media sosial.

#Selain itu ahli saudara mangsa yaya farah berkata tidak menyangka lawak main teka teki mereka beberapa hari lepas sebelum kejadian menjadi kenyataan.

#Terakhir kali melihat wajah angah,terasa seperti angah tidur tanpa sembarang masalah,wajah yang amat tenang sedang kematian agah amat tragis,katanya.

#Mengulas kembali kemalangan tersebut berlaku pada sabtu 27/08/2016 jam lebih kurang 04:50 pagi di esco utara Sugai Petani km 56 Jalan Alor Setar-B’worth.

#Kemalangan dipercayai berlaku apabila motorsikal RR. PLB 4949 telah melanggar belakang Motorsikal Dinamik. PMD 2608.

#Akibat daripada pelanggaran tersebut, Motorsikal RR telah terbabas ke bahu jalan sebelah kanan dan penunggang telah meninggal di tempat kejadian kerana mengalami kecederaan parah di bahagia kepala.

#Manakala penunggang dan pembonceng motorsikal Dinamik telah terbabas di kiri bahu jalan.

#Penunggang Yang bernama Nor Musfirah Bt Mustafa mengalami pendarahan kepala dan luka-luka ringan dan dirawat di zon kuning, HSAH, Sg. Petani.

#Manakala Pembonceng Noor Izatie telah mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan meninggal dalam perjalanan ke hospital.

#Identiti ketiga mangsa:

#Nama Penuh : Muhammad Asri Abdullah
Alamat : 223,Susur kanan satu,Tmn Wira 08000 Sg Petani Kedah ( Meninggal ditempat kejadian)

#Nama Penuh: Noor Izatie Bt Juhari
Alamat: 48,Kg Haji Manggun,Bukit Selambau,09010 Sg Petani Kedah (Meninggal dalam perjalanan kehospital)

#Nama: Nor Musfirah Bt Mustafa
Alamat: A15,Lorong Susur Orkid 8,Tmn Orkid 09300 Kuala Ketil.

0 Response to "Aneh!!! Dua Mangsa Kemalangan Maut Miliki Pertanda Ajal Sama Sebelum Meninggal dunia...Allahuakbar"

Post a Comment