Selepas di Ceraikan Talak Satu!! Akhirnya zila Berlaku Jujur Cerita Perkara Sebenar Hubungan Beliau Dengan Kekasihnya Buat Al0ng Terdiam Malu!! Sebenarnya Beliau Telah....



       #Zilla Seer0n,28, Mengesahkan Sudah Empat Bulan Dia Dan  Bekas  Suaminya,Al0ng Raja Lawak Tidak Tinggal Sebumbung.

        #Menurutnya Yang Ditemui Pada Majlis Rumah Terbuka Mawi,Di Sini Semalam,Mereka Kini Dalam

    #    Pr0ses Perceraian Apabali Suaminya Memfailkan Saman Nusyuz.

     #   "Ya,Memang Benar Sayang Dan Suami Dalam Pr0ses Perpisahan. Al0ng Cam Telah Pun Memfailkan

      #  Saman Nusyuz Yang Mendakwa Saya Keluar Rumah Pada 25 MAC Lalu Dan Gagal Menjalankan

        #Tanggungjawab Sebagai Isteri Dan Ibu.

      #  "Saya Lihat Hubungan Kami Sudah Tidak B0leh Diselamatkan Lagi.Apa Yang Pasti Keretakan Rumah
        Tangga Bukan Kerana 0rang Ketiga , Sebaliknya Tiada Sefahaman," Cakap Sambil Menangis.

     #  Dalam Pada Itu Zila Turut Meluahkan Kerinduan Terhadap Anak Tunggalnya Ahmad Danial,5,Yang Kini

     #   Berada Dalam Jagaan Al0ng Dan Keluarganya Di J0h0r.

    #    "Kami Memang Membuat Persetujuan Untuk Danial Dijaga 0leh Al0ng . Sebulan Saya Hanya

      #  Dibenarkan Berjumpa Dengannya Sebanyak Dua Kali Sahaja Dan Tidak B0leh Bermalam.

      #  "Memang Saya Terlalu Rindukan Danial. IBU Mana Yang Tidak Sayangkan Anak Sedangkan Sebelum Ini

     #   Saya Menjaganya Sepenuh Masa. Selepas Kehidupan Lebih Stabil, Saya Pasti Akan Menuntut Hak

      #  Jagaan Anak,"katanya.

0 Response to "Selepas di Ceraikan Talak Satu!! Akhirnya zila Berlaku Jujur Cerita Perkara Sebenar Hubungan Beliau Dengan Kekasihnya Buat Al0ng Terdiam Malu!! Sebenarnya Beliau Telah...."

Post a Comment