Berita MENGEJUTKAN!! Datuk Red Bakal Ceraikan Adira Untuk Kahwin Ruhainies?

Berita MENGEJUTKAN!! Datuk Red Bakal Ceraikan Adira Untuk Kahwin Ruhainies?
#Berita MENGEJUTKAN!! Datuk Red Bakal Ceraikan Adira Untuk Kahwin Ruhainies?

AHLI perniagaan, Datuk Seri Adnan Abu menepis dakwaan mengatakan dia sudah bercerai dengan isteri keduanya, penyanyi Adira Suhaimi semata-mata mahu berkahwin lagi, dengan seorang pelakon.


#Melalui satu  laman ruangan sembang gosip, Adnan atau lebih dikenali sebagai Datuk Red dikatakan telah menceraikan Adira apabila tersebarnya gambar Ruhainies sedang membeli barangan kemas.
#Dalam pada itu Datuk Red memberitahu, dia tidak akan menceraikan isteri-isterinya untuk berkahwin lain dan jika mahu berkahwin, dia hanya akan menambah bilangan isterinya sahaja.
#“Lawak betul kerana Adira sedang mengandungkan anak saya, dan saya sayangkan dia. Macam mana boleh keluar gosip yang kami sudah bercerai pula.
#“Sibuk betul orang bercakap tentang saya ya. Saya tidak akan membuang isteri-isteri saya tetapi kalau setakat menambah, saya mahu,” katanya kepada mStar Online.
#Datuk Red juga tidak mahu mengulas tentang Ruhainies dan meminta bertanya kepada pelakon baharu itu sendiri.

0 Response to "Berita MENGEJUTKAN!! Datuk Red Bakal Ceraikan Adira Untuk Kahwin Ruhainies?"

Post a Comment